23.12.2024
Vážené zákaznice, vážení zákazníci,
s blížícím se koncem roku bychom Vám rádi poděkovali za důvěru, kterou jste nám v uplynulém roce projevili. Jsme hrdí na to, že jsme Vám mohli být nablízku a doručovat radost přímo k Vašim dveřím.
Do nadcházejících vánočních svátků Vám přejeme klid, pohodu a spoustu času stráveného s Vašimi blízkými. Ať je váš domov naplněn smíchem, láskou a nezapomenutelnými okamžiky.
Do nového roku 2025 Vám přejeme hodně zdraví, štěstí, úspěchů a splněných přání. Těšíme se, že i v příštím roce budeme součástí Vaší každodenní cesty.
Děkujeme za Vaši přízeň a přejeme Vám kouzelné Vánoce a šťastný nový rok!
S přáním všeho dobrého,
Tým SPRINTER
23.12.2024
Provozní doba na Vánoce a Nový rok
24.12.2024 - ZAVŘENO
25.12.2024 - ZAVŘENO
26.12.2024 - ZAVŘENO
31.12.2024 – 8:00 až 12:00. pak do 16:00 objednávky pouze ONLINE!
01.01.2025 – ZAVŘENO
11.12.2024
Vánoční rozvozy info
Vážení zákazníci,
vzhledem ke každoročnímu předvánočnímu shonu při rozvozu vánočních dárků si Vás dovolujeme požádat o vyplnění přiložené tabulky pro zjednodušení průběhu letošního doručování. Vyplněnou tabulku, prosím, zašlete v předstihu alespoň dvou dnů před termínem, kdy chcete dárky doručovat.
Ke stažení: SPRINTER2024_HROMADNA_OBJEDNAVKA.xlsx
Nenechávejte, prosím, rozvozy dárků na poslední chvíli. Kapacita je omezená, a pozdě zadané objednávky nemusíme být schopni rozvézt do Štědrého dne.
Děkujeme za pochopení.
V případě dotazů jsme vám k dispozici na telefonním čísle 277 279 039 nebo emailu: kuryr@sprinterservis.cz
Váš SPRINTER
13.08.2024
Virtuální asistent
Vážení zákazníci,
V rámci urychlení vyřizování objednávek je na dispečinku zprovozněn VOICEBOT (virtuální asistent), který vypomáhá s přijímáním objednávek a řešení dotazů.
Ničeho se nelekejte, veškerá přeprava bude objednána a dotazy zodpovězeny.
Stále je k dispozici možnost objednávat zásilky ON-LINE přímo z webových stránek https://online.sprinterservis.cz/.
Postup pro objednávání prostřednictvím virtuálního asistenta:
Pro objednání přepravy si prosím připravte následující informace:
1. Na čí účet je přeprava objednána – název firmy, případně zákaznické číslo a jméno objednávající osoby
2. START – název a adresa firmy (osoby) kde bude přeprava začínat
3. Kontaktní osoba na startu, případně telefonní číslo pokud považujete za vhodné
4. CÍL - název a adresa firmy (osoby) kde bude přeprava končit
5. Kontaktní osoba v cíli, případně telefonní číslo pokud považujete za vhodné
6. Jak přeprava spěchá? Případně do kdy má být zásilka doručena?
7. Co se poveze. Například obálka, taška, kolik krabic, přibližně jak velkých, roll upy, zkrátka stručný popis přepravované zásilky
8. Máte ještě nějaké doplňující informace k přepravě? Například v kolik hodin nakládat, vykládat, pojede se se zásilkou obratem zpět, doručit do vlastních rukou, dobírka nebo cokoli dalšího k přepravě?
9. Pokud ve fakturaci vyžadujete uvést Interní poznámku nebo středisko na které je přeprava fakturován, prosím uveďte jej.
V případě, že máte dotaz týkající se přepravované zásilky nebo něčeho jiného, popište jej.
31.01.2024
Pracovní doba dispečinku
Vážení zákazníci,
rádi bychom Vás informovali o změně pracovní doby našeho dispečinku od 1. února 2024. Nová pracovní doba je od 8:00 do 17:00.
Pokud budete potřebovat objednat přepravu zásilky mimo tuto dobu, využijte, prosím, naši online objednávku výše.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem, Sprinter